pühapäev, 14. november 2010

Pensionärid!

Nüüdsest on meil tallis ametlikult kaks pensionäri. Kuna Julianit(noorem perepoeg, 12 aastane) tabas jalgpalli palavik, nagu ikka tema eas poistega juhtub, siis ta otsustas ratsutamisega lõpparve teha. Päris pikka aega sõdis vanematega, kuna vanemad ikka tahtsid, et poiss edasi sõidaks, kasvõi natuke. Aga jonn oli suur ja lõpuks siis poiss vabastati ratsutamisest. Mingi aeg ei näidanud Julian üldse oma nägu tallis, varem ikka hommikuti käis, kasvõi niisama tere ütlemas vms. Ilmselt üritas vanematele kinnitada, et teda see ratsutamine ja hobused ikka kohe üldse ei huvita enam. Viimastel päevadel olen teda järjest rohkem tallis ringi hiilimas näinud. Just nimelt hiilimas:D Nii kui näeb, et ma ka tallis olen, siis ütleb, et ma tulin lihtsalt kanadelt mune võtma. Aga mina olen teda mitu korda oma erru läinud ponuga rääkimas leidnud. Niii nunnu! Lihtsalt silitab ponu koplis ja räägib temaga juttu. Vahel tõreleb, et sa sööd nii palju ja oled paksuks läinud:D Noo teate küll, vahel isegi ütled hobusele mesimagusa häälega, et paksu oled või miskit muud säärast. Aga nii kui märkab, et ma teda nägin, siis tulevad igasugused vabandused, miks ta talli tuli. Nagu ta ei võiks tulla. Aga hästi-hästi tore poiss on, selline väga südamlik ja alati aitab ja üldse väga tore. Ükskord tõi mulle šokolaadi selle eest, et ma talle varem poni valmis panin ja võistlusteks ilusaks tegin:))) Mitte, et see tegelikult mu tööde hulka kuulub. Nüüdsest siis tema 20 aastane ponu ja 23 aastane ruunapoiss ametlikult puhkavad. Mõned päevad tagasi sai neilt ka rauad alt ära võetud, mis siis oligi nagu ametlik erruminek. Mainin, et mõlemad hobud on siiamaani super kontitsioonis ja võiks veel tubli mitu aastat sõita. Meil üldse on vanemad hobused super kontitsioonis, näiteks üks 20 aastane on täiesti vormis, et GP-d hüpata ja seda ta ka teeb. Vahel tuleb üks maha, aga muidu super! See sama hobune on hüpanud ka Maailma Karika Finaalis, kui sellest teada sain, õigemini passist vet. ülevaatuste alt lugesin:D siis oli küll, et vau! Selline hobu tallis. Meie tallis on ta elanud juba 8 aastat, niiet üsna pikalt suurt sporti pole enam teinud, aga Marceliga(vanem perepoeg, 15 aastane) ikka väikest Grand Prix-d hüppab. Mis ma öelda tahan, on see, et hobuste eest hästi hoolitsedes püsivad nad vormis kaua-kaua! Minu eelmine ülemus Hispaaniast rääkis, kuidas tema oma parimaga hobusega tegi viimase Grand Prix kui hobune oli 23 aastane, oli olnud puhas sõit ja siis otsustatigi, et nüüd on aeg pensioniks:) Hoolitsege oma hobuste eest!
Teisest otsast räägiks noortest hobustest. Täna sõitsin üle pika aja 3 aastastega, pole jaksu olnud nendega viimasel ajal palju tegeleda, nii palju teisi hobuseid on sõita...Täna leidsin aega, ülemus tuli mulle appi ka, neil nii vähe seljas käidud, et hetkel on vaja hoida alguses ja mõned ringid kordel enne kui lahtiselt lähen. Ühega tegin esimest korda seljas galoppi:) Nii tubli oli! Hästi uhke olin enda üle:D Need kaks 3 aastast on minu esimesed päris algusest alustatud hobused. Õpetasin neid kordel käima ja nüüd siis vaikselt sõidan. Kuna nad on minu esimesed, siis ega ma ise ka väga ei oska ja õpin koos nendega. Tundub, et tuleb enam-vähem välja:) Ülemus oli küll hästi rahul vaatepildiga. Aga tegelikult on mu hobud lihtsalt niii tublid! 4 aastased lähevad ka väga hästi. Täna Marcel hüppas väikese Heartbreakeriga, olen teda varemgi siin maininud, noo on vinge loom, mis ma muud oskan öelda...Marcel kiitis natuke mind ka, et on mõnus sõita:) Lisaks mõne hüppepildi, kui oleks. Kahjuks ei ole. Aga üritan selle vea parandada!

Tervitustega,
Karin

Kommentaare ei ole: