kolmapäev, 1. detsember 2010

Nüüd on vist aeg kirjutada...Istun hetkel lennujaamas ja ootan oma lendu Marokosse. UUHHHHH. 4 tundi veel ja seal ma olengi. Kõige parema käte vahel, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Tegu siiski hobublogiga ja pean hobustest rääkima. Aga nendest polegi nagu palju rääkida, viimased 4 päeva ei sõitnud, sest meil maneezi pole ja lumi tuli maha...Nädalavahetusel käisime võistlemas siiski, Marcel'il läks väga hästi, suure sõidus(140cm)Quickstep'iga võitis ja Alexisega oli teine:) ja minu pisike Heartbreaker tegi oma esimese stardi, rada oli miski meeter. Iiilus sõit oli! Super tubli poisu on, loodan, et tal läheb hästi!
Aga tegelikult ei tahtnud ma sellest ka rääkida, ei tahtnudki nagu millestki rääkida, aga siiski tahtsin teid kadedaks teha sellega, et mina päikse alla saan:D

Uuesti kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole: