laupäev, 6. november 2010

Ikka Saksamaa lainel.

Kui ma eelmises postituses ei maininud, siis jään Saksamaale kuni novembri lõpuni. 1.dets on lend tagasi Marokosse. Ma ei jõua ära oodata! Detsembri keskel tulen veel Eestisse ka, ajan viimased asjad korda ja siis lõplikult ja päriseks Marokosse:)
Ma ei tahaks hobustest rääkida, aga midagi muud mu elus hetkel pole. Väga masendavalt igav, seega viimane nädal on mulle füüsiliselt raske olnud, tallimehel on puhkus 8 päeva ehk siis sel ajal pean mina bokse tegema ja minu enda töö ka ehk sõitmine vähemalt 7 hobust päevas.Ei ole just kerge teha 11 boksi, hobuseid koplitesse tassida, karuselli panna+kogu teki jama pügatud hobustega ja siis sõita kah veel kõiki:D Ja minul ei ole ühtegi vaba päeva, juba üle 3 kuu pole olnud. Kus on õiglus, ah? Tallimehel on iga nädal 1 päev ja nüüd peesitab 8 päeva ja mina? Mitte midagi. Mis ma kurdan, 3 nädalat veel ja siis puhkan 4 kuu eest korraga:D Hobused on head. Välja toon kaks looma, üks nelja aastane (vanaisa Heartbreaker), kes on tõesti ülivinge ja lendab ikka nii, et vähe pole. Täna Marcel hüppas esimest korda vähe kõrgemat parkuuri tegema, muidu ikka ainult kuni 90cm, aga täna kuni 115cm kindlasti, üks okser oli vist lausa 120cm. Oh sa vana! Ma pean ausalt ütlema, et tegu on ühe parima hobusega, keda ma olen näinud. Ja näinud olen ma ikka väga häid hobuseid. Ma võrdleks seda nelja aastast hobusega, kelle mu eelmine ülemus müüs 500 000 euroga. Lisan video ka sellest poole milli euro hobusest http://www.youtube.com/watch?v=ONDCIbDSw2o see veel miski pisike parkuur;)
Teise hobusena tooks välja Carolina, 10 aastane mära, temaga hakkasin sõitma umbes 2 nädalat tagasi. Muidu on täitsa okei sõita, aga meeletult kippus käe peal istuma, täna esimest korda oli päris okei, peaaegu hoidis oma peakest ise üleval. Ja kus on taguots hobusel, juudas!:D Kui me selle taguotsa veel korralikult tööle saame, siis hüppab küll üle mägede, praegu hüppab ilma seda kasutamata 145cm parkuuri:)) Olgu öeldud, et 5 hobust on meil hetkel 140-150cm tasemel. Järgmine nädal tulevad kaks samal tasemel hobust juurde. Seega 7 hobust GP tasemel, pole paha. Marcel(perepoeg, 15 aastane), tal on ikka väga vedanud, et vanemad toetavad ja ise ka sõidavad, talle on tõesti kõik võimalused loodud, et saada väga heaks sõitjaks, noo millisele teisele 15 aastasele ostetakse kokku 7 GP hobust?:D Ei, tegelikult on ta väga tubli, 145cm parkuuriga saab juba väga kenasti hakkama, ükskõik, mis hobusega. Ainus jama on, et talle ainult hüpata meeldibki, niisama sõita ta ei viitsi, seega nädala sees sõidan mina tema hobuseid ja siis nädalavahetusel tema võistleb:D:D Aga tubli on ta ikka ja oma vanuse kohta väga täiskasvanud. Muud nagu polegi.

Tervitustega,
Karin

Kommentaare ei ole: