pühapäev, 17. mai 2009

Täps:)
























































Eile tuli Täpi Hüüru, jeees:) Väga-väga tore loomake on, tõesti on, ainult küllaltki suure temperamendiga, aga sportloomade puhul on see ainult hea.
Täna käisin siis esimest korda sõitmas, kui ma istusin hobuse selga, siis ma olin täiesti kindel, et ma istun hobuse selga, kes on ratsastuse põhialused hästi omandanud, sest ta siiski tuli ratsastusest. Noo nii, olin seal oma 2 sekundit istunud, kui ma sain aru, et midagi on väga mäda. Ma ei olnud jõudnud veel ratsetki kätte võtta, kui hobune juba ennast ratsmesse rõngasse tõmbas:S Läksin platsile(loe:koplisse lihtsalt:P) ja iga sekudiga sain järjest rohkem aru, et hobune on konkreetselt tagurpidi ratsastatud. Ma andin talle ratsme peaaegu kõrvade juurde järgi ja ta lihtsalt oli krampis kaelaga rõngas...lihtsalt oligi selles asendis ja kõik ja nii kui natukenegi ratset võtsin, võib-olla 10g oli mõlema ratsme otsas, siis vehkis kõvasti peaga. Tegin siis katset, et lasen ratsme täiesti ära, tüüp oli ,,ratsmes,, edasi ja ei vehkinud peaga, siis võtsin ratsme ja hakkas vehkima ja samal ajal oli väga krampis ja kui ma ratsme isegi võtsin, siis oli mul ikka väga õrn kontakt. Noojaa, ratsastusest tulnud hobune! Sõitsin mõned ringid traavi ja sellest mulle piisas, et aru saada, kui valesti ta on sõidetud, põhimõtteliselt lõpetasingi kohe ära, sest minul puudub kogemus nii sõidetud hobustega ja otsustasin kohe homme päev temaga oma ratsastus treeneri juurde minna(ärge unistagegi, et ma nimesid nimetan). Aga kahjuks homme ta meile talli ei tule, niiet sain teisipäevaks aja, hea seegi:) Muidu ma rääkisin talle natuke ära, et mis probleemid olid ja mainisin nii poole sõnaga ka, et kus ta ratsastuses oli ja selle peale mu treener ütles, et tal rohkem küsimusi pole, et seal pidid kõik hobused nii sõidetud olema ja, et kui on hea päev, siis sellise sõiduga on nad kontrollitavad, aga kui halb päev...siis noo kujutage ise ette, et hobune on eest totaalselt tühi ja tagant ka peale sõita pole väga mõtet, sest ta on omandanud mingi konkreetse tempo ja nii ongi:S Aga me saame sellest hobusest veel maailma parim hobuse! :) See on küll natuke raskendatud, sest nullist enam alustada ei saa, aga siiski ma olen kindel, et ühel päeval saab sellest tagurpidi sõidetud hobusest korrektselt toimiv loom! Aile, sul on väga vinge loom! Ma natuke hiljem panen mõne pildi ka, nad Domiga korraldasid täna koplis rallit:D

4 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Oot, aga miks sa nimesid ei nimeta? Seda, kes ta nö ära rikkus, okei (kuigi kommentaaride järgi sain vist juba aru, mis kohast jutt käis), aga seda, kellelt sa nüüd trenne tahad võtta? Mis selles halba on, kui avalikult mõnda treenerit kiita? :)

Unknown ütles ...

Ma ikka loodan ka et tast asja saab...ta nii vinge elukas..ja niiiiiiiiiiiiiiiiii ilus!

Karin ütles ...

Treeneri nime ei nimeta, kuna ka temal ei olnud sellest kohast hea arvamus ja pole vaja mingit laimu tekitada:) Et see ütles seda jne.jne.

Karin ütles ...

Aile, usu, temast saab! Võtab lihtsalt natuke kauem aega, sest enne kui tööd saab tegema hakata on ta vaja normaalseks uuesti sõita:)