teisipäev, 5. mai 2009

Heips!
Täna käisin Hipol ja lõpuks ometi ostsin ka endale midagi:D Muidu on alati nii, et ostan kõike ja isegi mitte eriti vajaminevaid asju hobusele, aga endale mitte midagi:P Igaljuhul uued püksid ostsin ja põlvikud ja kindad ja steki. Püksid on väga-väga mõnusad, juba proovisin ära.
Mingi poole kahe ajal helistas mulle Helgi, et nad on juba lõpetanud ja pm ootavad mind, kuigi mul oli kolmeks trenn kokku lepitud, aga ega siis midagi, panin ruttu(noh enda jaoks:D) valmis ja jõudsin natuke peale poolt kolme platsile:D Rääkisin Jürile oma plaanidest ja ta isegi kiitis heaks need( Vääna meetrit ja vb pühapäeval meeterviite sõitma minna). Täna siis oli trenni eesmärk selline ilus meetrine parkuur sõita. Tegime sooja ja Blanx oli ülisuper, niiii hästi vastas eest ja tagant ja üleüldse heaheahea oli! Hakkasime kõksima hästi pisikesi, suht okei oli. Jüri palus mul siis süsteemi sõita, aga ainult kahesena, muidu oli kolmene ja siis ma tuli ja vaatasin, et krt hobune on otse järgmise tõkke peal, et noh, lähen seda ka, aga Blanka vist nägi seal tõkke taga midagi, igaljuhul ta konkreetselt hüppas süsteemi vahelt välja, isegi ei tõrkunud, sest tõkkeni oli tubli 6 meetrit aega:P Tulin siis uuesti ainult süsteemi kolmandat ja jälle hüppas välja...selle peale ma karistasin ka, ilmselt sai oma vitsad kätte ja peale seda lendas nagu linnuke. Viimane parkuur oli 100-115cm st tõkked olid hästi erineva kõrgusega, aga 2 okserit olid umbes 105cm peal(või isegi 110cm, igaljuhul minu jaoks mega suured:D) ja üks lattaaed 115cm, muu oli stabiilselt umbes meeter. Puhtalt sõitsime. Väga rahule jäin mutiga. Väänas samamoodi pean väga enesekindel olema ja tulebki ilus sõit:)
Peale Blanxi võtsin Gabriela, lihtsalt mõtlesin, et liigutan natuke ja näitan suunda, tegin kergelt ja jätsin rahule, kui ilusti järgi andis. Domiga ma ei sõitnud, mõtlesin, et puhkame natuke üksteisest ja niikuinii on Ailel homme Mallega trenn ja seal ta saab korralikult, niiet puhkus ei teinud kindlasti halba:) Aitasin Annel veel koplid ära teha ja siis istusin ja rääkisin juttu temaga ja tulingi koju.

Kommentaare ei ole: