reede, 8. mai 2009

Mul on treenerit vaja! Takistussõidus on olemas, aga mul on vaja just kedagi, kes aitaks ratsastuses edasi. Eiei, mitte, et mul loom ei toimiks, vastupidi, ma tunnen, et vähemalt hobune on valmis hoopis uuele tasemele liikuma. Ta liigub ja töötab paremini kui kunagi varem, aga ma tahaks teda ja ennast veel kõrgemale ja kaugemale viia. Kuid kes mind sinna aitab? Esimesena tuleb meelde Kristiina, peale seda kui ta sügisel käis mõned korrad, läks hobune TUNDUVALT paremaks ja seda mõne trenniga, aga ta on ju nii kuradi kaugel:( Ilmselt proovin Marikat, ta pidi ka ratsastuses super olema. Elame, näeme! Lihtsalt mõned hetked tagasi mulle jõudis kohale, et jh, mul on hobune hetkel super, aga ma ei saa jääda sellele tasemele pidma, ma pean teda järjest rohkem edasi viima ja seda selleks, et ühel hetkel ma võiks peale parkuuri öelda, et vot see oli ka tehniliselt korrektne sõit! Ühesõnaga jõudis mulle kohale, et ma ei oska mitte midagi ja mul on veel ÜÜÜÜRATU tee käia! :)
Treeneri otsingud alaku!

1 kommentaar:

Ingrid ütles ...

Kristiina kes? :P