kolmapäev, 6. mai 2009

Grazy- muud ma ei oska öelda. Hommikul saatsin õe kooli, tegin veel mõne arutluse ära ja läksin tagasi magama, ärkasin uuesti peale ühtteist. Mingi aja pärast helises telefon ja mina võtsin pahaaimamatult vastu(kuna mul ekraani pole, siis ma kunagi ei tea, kes helistab:D) . Mingi onu hakkab rääkima, et ta on Belgias ja ta on hetkel nelja või viie tärni võistlustel ja tal on KOHE groomi vaja, et istugu ma homme hommikul lennuki peale ja tema maksab kõik kinni, ma ainult tulgu, kiitis mulle oma hobuseid jms. Ühesõnaga tegu oli Hispaania GP sõitjaga, kellel stabiilselt käib võistlustel kaasas neli hobust ja siis ta tahtis mind enda groomiks. Tegelikult tingimused olid päris head, igapäevaselt groomida ainult neli hobust ja siis ühe neist saaks mina endale igapäevaseks sõitmiseks ja kui klapib ka võistlemiseks(tegu siis väga heal tasemel loomaga:P) . Elamine Hispaanias Madeira lähedal või kuskil seal kandis, peaaegu iga nv saaks käia rahvusvahelistel võistlustel jne.jne. Ma rääkisin talle siis ära, et jah ma saaks homme lennuki peale istuda küll, aga mul vaja pühapäeva õhtul tagasi olla, sest esmaspäeval eksam ja sealt edasi veel mõni. Ta oli põhimõtteliselt sellega ka nõus, et lähen hetkel ainult Belgiasse groomima teda ja siis tulen koju ja peale lõpetamist lähen Hispaaniasse. Leppisime asjad juba nii kaugele kokku, et lähengi homme, hakkasin talle oma isikuandmeid andma, et ta saaks piletid ära osta ja siis ma jäin mõtlema...Ütlesin, et mõtlen hetke ja helistan kohe tagasi. Rääkisin Annega ja tal oli nii kahju, et ma kavatsen Blanxi maha jätta ja noo minul oli niigi kahju ja siis Anne ka veel, ühesõnaga ma otsustasin, et ei, ma ei suuda niimoodi päeva pealt teha elu muutvaid otsuseid. Helistasin ja ütlesin, et homsest ma ei tule, aga võtan endale paar päeva mõtlemiseks ja võib-olla lähen peale lõpetamist Hispaaniasse, kuigi seda tehes ma peaks endal südame pooleks rebima...Praegugi tulevad pisarad silma, kui mõtlen, et võib juhtuda, et pean kogu elu Eestis maha jätma... Samas ma mõtlen, kui hea võimalus see oleks. Ma käiks kaasas tipptasemel võistlustel, saaks sõita tõeliselt häid hobuseid ja saaks ka trenni GP sõitjalt. Ma näen selles suurt potensiaali areneda just sõitjana. Teiselt poolt on mul ka Eestis hetkel väga hea, mul on mitu nunnukat sõita, üks parem kui teine, Blankast ärme üldse räägi, tema on parem kui kunagi varem ja meil on tekkinud mõnus klapp. Ka treeneriga klapib jne. Kolmandast küljest Eestisse jäädes variant 1) ma peaks minema kooli, aga kuna mul ei ole hetkel aimu, mida õppida tahan, siis on see pisut raskendataud, variant 2) ma peaks minema tööle, aga kuna hetkel on tööturuga nagu on, siis ma ei leiaks endale never ever tööd, mis mind ka toidaks ja mille kõrvalt mul oleks aega trenni teha...Minnes välismaale groomima aastaks, toidan ma ennast väga hästi ära ja jääb palju ülegi...Mis oleks õigem? Mina ei tea, ausalt kohe. Igasugune asjakohane arvamus on teretulnud! Muidu hetkel jäi asi selle Hispaania onuga nii, et ma helistan talle nädala lõpus ja annan teada oma otsuse, et kas lähen Hispaaniasse või ei. Mida teeks teie? Mul on pea täiesti laiali, ma ei suuda ühtegi otsust teha, sest iga variant, mille ma suudan välja mõelda, on mingist küljest super ja teisest küljest jälle halb. Mu mõistus ütleb, et ma oleks suht loll mitte minnes, aga mu süda ütleb, et ma ei taha minna ja just nimelt selle pärast, et minust jääks Eestisse maha Blanka...ja ma tean, et ma ei saaks teda kaasa ka võtta( muidu üldjuhul on võimalik võtta oma loom kaasa), aga mitte Blanka, kuna ta pole siiski minu ja omanikule on ta sõber ja lemmikloom, niiet tema teda mulle kaasa ei annaks, kuigi tal oleks kahju, kui Blanx nüüd seisma jääb, või peab nullist alustama uue sõitjaga...mul oleks küll võimalik üks teine mära kaasa võtta, aga ta ei ole Blanka...Ma arvan, et iga hobuseomanik või siis vähemalt keegi, kes on aastaid sõitnud kindlat looma, saab aru, mida ma tunnen ja miks ma kõhklen. Hobune kasvab lihtsat nii tugevalt sinuga kokku ja sa ei kujutagi enam elu ilma temata ette.
Ootan arvamusi ja nõuandeid:) !

3 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Mul oli ka väga raske oma sõiduhobust jätta, aga paljudel põhjustel otsustasin siiski tulla välismaale. Ma pole kordagi kahetsenud, ausalt.

Ja mis nüüd lõpus välja tuli - TÄNU sellele, et ma siia aastaks tulin, saan ma nüüd sellesama hobuse päriseks omale. Kui ma tulnud poleks, siis kes teab, võib-olla peaksin temast just praegu igaveseks lahti ütlema. Oli küll see aasta lahusolekut seda väärt, kui lõppkokkuvõttes asi superhästi lahenes.

Ma saan aru, et sinu olukord pole kindlasti täpselt sama, aga mu mõte on selles, et vahel on just mõne raske otsuse tegemise tõttu tulevik palju ilusam, kuigi esialgu võib vastupidi tunduda. Rääkimata sellest kogemusest ja teadmistest, mis sealt igaljuhul saad.

Samas - kui mul oleks aasta tagasi olukord hobusega nii hea olnud kui sul praegu, siis vb ma poleks suutnud siiski lahkuda, ei tea. Aga kuna mina isiklikult praegu väga kahetseks, kui ma poleks tulnud, siis soovitan ikkagi proovida ka sul! ;)

P.S. Aga ma natukenegi uuriks midagi selle mehe kohta. :D Täiesti võhivõõra helistamise peale, esimese telefonikõnega juba pileteid ära osta on veidi riskantne siiski, hea et ostustamiseks aega ikkagi võtsid. ;)

Karin ütles ...

Mhmh, ma uurin järgi, kes ja mis ta üldse on, üritan natuke tuuseldada ka edetabelites, sealt peaks näha olema, kui tegija ta siiski on ja kas üldse. Noo sellest ma isegi saan aru, et ta oli nõus kohe mulle kõik ostma jne. sest nagu ma aru sain, siis tal juhtus midagi eelmise groomiga ja ta oli rahvusvahelistel võistlustel ja väga oli vaja kedagi:P

Ruudu ütles ...

Mina läheks 100%, kasvõi alguses mõnda aega.Ei teeks ju see puhkus Blankale midagi, kui ta korra 1-2 kuud 'take it easy' võtab. Minu unistus on ka minna groomisk välismaale, ja ma olen nagu w a y to sillas sellest. Mõtle natukene,et sul on veel vähemalt 50 aastat kindlasti elada, ja sellest ühel korral on sul võimalus minna, teha midagi sellist,mis võibolla enam homme ei tule, siis võta või jäta. Mina läheks, kasvõi homme!:)
Samas ma saan vääga hästi aru,miks ja mille pärast on sul dilemma, mõtle variante...