reede, 1. mai 2009

Hm....täna olin tallis konkreetselt pool päeva:D ja selle aja jooksul hobuse sealjas 40 minutit:D Ülejäänud aja puhastasin varustust/söötsin mutit/pesin mutit/kordetasin mutit ja niisama ninnu-nännutasin:) Varustuse puhastamisele läks umbes 4 tundi, aga puhtaks sai ka ja lausa läikima hakkas. Blanxi panin treikusse ka, ma olin arvestanud, et mul võtab esimese korra jaoks tunde, aga läks nii, et ta tuli kohe peale,  murdosa sekundit ka ei mõelnud, isegi traavis jooksis peale, kui vaja:P Ja järgmine edusamm, mille tegime, oli see, et ma saan ta nüüd täiesti üksi peale laadida, st tagant kinni panna jne. Tagant kinni panek toimus nii, et ma läksin kohe alguses teise vahesse ja ei sidunud teda kinni, hoidsin nööri enda käes, patsutasin ja kiitsin ja liikusin vaikselt tagumisse otsa ja panin pulga kinni, mitte mingit probleemi polnud! :) Ja nii käib siis treikus hobune, kes mingi hetk kartis isegi seda, et treiler üleüldse platsil oli ja kui juba silla lahti tegin, siis jooksis suure hirmuga kopli teise otsa...Ei olnud nõus lähemale kui 10 meetrit minema. Täna aga isegi tiris treikusse:) Kusjuures juba üle poole aasta pole üldse käinud kuskil temaga ja ikkagi polnud mingeid probleeme, super! Muidu midagi muti ei teinud täna, ainult 5 minutit oli kordel, natuke liikumist lihtsalt. Domiga käisin maastikul, nii ja naa oli.

2 kommentaari:

Ruudu ütles ...

uvv, ma saan ka su blogi lugema hakata:)!

Karin ütles ...

:) Ma sinu oma loen juba pikemat aega:D