pühapäev, 10. mai 2009

Ma tegin otsuse, kerge see polnud, kuid...ma pidin. Enne Vääna võistlust ma olin enda jaoks enam-vähem välja mõelnud, et peale seda otsustan, mis edasi teen(just Blanxiga), sõltuvalt tulemusest, sest noo tõesti ratsastuse kohapealt on parem kui iial varem...Kõik OLEKS pidanud klappima. Vääna sõidust siis: esimene päev läksin 100cm, rada oli üpris raske ja kõrge meetri kohta, aga ma olin häälestanud nii, et misiganes, aga läbi ma ta sõidan. S****** ! Soojenduses oli hobune hea, põrkas nagu linnuke, andis järgi, liikus jne. Läksin platsile, sõitsin elavalt esimesele peale, stekiga läksin, saime üle, teine oli Alexela lattaed, tüüp juba kaugelt pani blokki, kuigi mul olid sääred peal, ratse mõlemalt poolt ühtlane, ette ei kukkunud, kannused olid ka peal, stekiga sõitsin peale ja ta ikka tõrkus. Teise korraga sain üle, kolmas ka üle ja neljanda Kalevi okseri ette jälle tõrge, kuigi omaaruga ma tegin kõik, mis suutsin...VÄGA pettunud olin, noo kuidas selle hobuse võistlustel üldse hüppama saab? Trennis on totaalne linnuke, laksab nagu ma ei tea mis, tehnika on viimasepeal jne. Ja mida teeb hobune võistlustel? Paneb räigelt blokki! Ja ALATI soojenduses on SUPER! Närvi ajab. Otsustasin, et pühapäeval läheb Liia temaga 105cm, ma tahtsin teada, kas asi on totaalselt minus, või milles probleem. Noh soojendust nad eriti teha ei jõudnud, läksid starti ja hobusel oli esimese pisikese lattaia ees täielik blokk, julmalt hakkas vastu, teine kord üle ja teise okseri ette jälle tõrge, totaalselt keeldus hüppamast...Kohe täiesti totaalselt, nii julmalt ta pole minugagi teinud...Läksime tagasi soojendusmaneeži, palusin Liial veel sõita, sest jh...igaljuhul neil ei klappinud üldse, ronisin ise selga ja sõitsin natuke, tegin mõned hüpped ja lendas nagu linnuke...ei oska midagi arvata asjast. Peale seda otsustasingi, et ma võin ükskõik, mida teha, aga ma ei saa teda hüppama tasemel, kus sooviksin(ja kus tal reaalselt potensiaali oleks ehk siis mingi 125-130cm) ja leidsin, et ma pean edasi liikuma, ma olen temas liiga kinni, ma PEAN lahti laskma. Ehk siis ma lähen Hispaaniasse, vaatan, mida elul on mulle seal pakkuda, rääkisin juba onuga ka.
Panin ka kuulutuse üles, et Blanx otsib sõitjat, tahaks kedagi, kes niisama maastikul käia tahaks ja liigutaks lihtsalt, või kedagi, kes sporti tahab teha ja endale väljakutseid, sest tema pole kerge, aga potensiaali on tohhuijaa:D Blanka kellelegi teisele sõitma andmine on minu jaoks ääretult raske, aga seisma ka ei jäta ju?:S
A ja sadula müün ka maha, kui keegi tunneb huvi, siis on pakkuda Wintec close contact 500 ehk hüppesadul, hea sadul:) Hästi hoitud ja näeb hea välja. Hobuse kohta võib samuti küsida.

8 kommentaari:

Walhalla ütles ...

Blanka isa on Kaliif? See oli muide täpselt samasugune hobune, kui tahtis, siis hüppas, kui ei tahtnud, siis ei hüpanud üldse. Ja võistlustel ta enamasti ei tahtnud:)

Kati ütles ...

palju sadula hinnaks? (A)

Karin ütles ...

palju pakud?:)

Kati ütles ...

võimalikult vähe, noh xD

Karin ütles ...

Kui palju on võimalikult vähe?:D
Paku mingi hind:)

Kati ütles ...

anna oma msn, räägime seal ;)

Karin ütles ...

Ma msn'i ei kasuta, aga kasutan google talk'i, kui selle laed, saame rääkida:) karinike2@gmail.com on minu google talk

marget :3 ütles ...

Kuule , ma lisasin ka su msni (margetike@hotmail.com) tahaks Blankast rääkida :)