reede, 22. mai 2009

Esmapostitus Hispaaniast;)

Pole võimalik...Ma tahtsin alguses rääkida oma ,,põnevast,, bussireisist, aga peale seda kui ma kohale jõudsin ma küll ei kavatse selle peale aega raisata. See koht kuhu ma sattunud olen, on uskumatu, täiesti ebareaalne. Mul saavad sõnad otsa kohe. Tähendab nad juba ongi otsas.Aga üritan siiski sõnu välja pigistada. Hispaaniasse tulek oli kohutav, ma jõudsin juba kõik inimesed maamunal ära kiruda, ükskõik mille eest:D 25tundi bussis mõjusid lihtsalt halvasti ja siis veel VÄGA ebamugavad toolid lennukis... Lennujaama tuli Alberto mulle vastu, siis hakkas kõik paremaks minema. Noh, tema tervitus oli minu jaoks väga imelik(musi kummalegi põsele:D), eks ma proovin harjuda, siin ju kõik sellised. Teekond Malagast Sevillasse võis alata. Enamus teed sai läbitud 190 km/h, kuigi piirang oli 120 km/h, noojah:D Ta rääkis mulle igasuguseid põnevaid asju, kõike ma ei viitsinud isegi kuulata, olin väsinud ja enamasti lihtsalt noogutasin, kuri mina. Aga siis ta küsis jutu sees, et kas sa Rodrigo Pessoa’st oled kuulnud, mul oli, et naljad teed?:D Loomulikult. Igaljuhul Rodrigo on tema kõige noorema lapse ristiisa ja ühtlasi Alberto enam-vähem parim sõber. Vot siis ma ärkasin nagu naksti oma pool unest üles. Nagu Rodrigo Pessoa on tema parim sõber? Mis mõttes?:D Ta pidi muide järgmine nädal külla ka tulema. Ma ei osanud midagi selle peale öeldagi. RODRIGO PESSOA. Ta rääkis mulle, et enamasti trenni saabki ta temalt...Ja siis ta rääkis mulle oma heast vaistust hobuste suhtes, ühesõnaga mingi aeg tegeles ta hobuste müügiga, et ostis ja müüs edasi ja tulemus oli see, et ta on müünud 11 tulevast olümpiahobust...Üks, kes tal hetkel on, pidi ka järgmine olümpiahobune olema. Mul vajus suu järjest enam ja enam lahti. Poleks osanud arvata, et sellise onu juurde tööle satun. Ma arvasin, et mingi harrastaja, kes lihtsalt omab väga häid hobuseid:P Asi on sellest ikka päääris kaugel. Enne ,,koju,, jõudmist käisime tallist ka läbi. Selgituseks, tal pole oma talli, vaid ta üürib bokse või tegelikult vist on need ära ostnud...Igaljuhul see koht oli selline, et ma ei jõudnud platse ja maneeže kokku lugedagi, rääkimata muust, territooriumil oli mitu restorani, golfiväljak jms. Täiesti haige. Tema hobused olid ka sellised, et üks ilusam kui teine. Näitas mulle ,,minu,, tulevase mära ka ära, vabandust väga, aga Blanka pole isegi oma parimatel päevadel temaga võrreldavgi. Loomal olid sellised lihased, et ei kujuta ettegi. Eks ma homme saan sõites teada, mis loom muidu on. Kuigi ma ausalt öeldes juba kardan sõitma minna, äkki ma pole piisavalt hea? Muidu plaan oli tal selline, et alguses panna mind 110cm sõitma ja mitte lihtsalt sõitma, vaid ülimalt tehniliselt ja siis neid võitma...Ja edasi võiks ma jõuda 130cm peale vähemalt. Hull. Sõitsime natuke maad ja siis pöörasime tema tänavasse, tävana alguses oli suur putka, kus sees oli vähemalt 3 turvat ja ühesõnaga naljalt sellesse tänavasse sisse ei saa. Sõitsime ühest majast mööda ja siis ta küsis, et kas mulle jalgpall meeldib, ma ütlesin, et enam-vähem, vahel ikka vaatan ja siis ta teatas, et me sõitsime just mööda Crhistian Ronaldo majast :O:O:O Vot sellises kandis ma nüüd siis elangi. Enam ma vist ei peagi mainima, et maja on nagu villa ja tal on siin 24h teenija. Ja sellel pole vist enam üldse mõtet, et mu tuba on nagu 5* hotellis.MINA ENAM EI LAHKU SIIT! Okei korra tulen eksamit tegema ja kes teab, äkki ei jää isegi lõpetamisele, lihtsalt seal vahepeal on mitu 5* võistlust, kus ma kaasas peaks olema ja ta juba peaaegu suutis mu ära rääkida, aga vaatame, sest tegelikult lõpetamisel ikka tahaks olla. Keskkooli lõpetan ma siiski korra elus.

1 kommentaar:

Carmen ütles ...

MINEKANNNII! noh, pole ma ju kade, vähe ei tahaks ka :D Veits veab. Aga tee siis ikka aljupalju pilte ja blogi ikka tihedalt edasi :)