neljapäev, 7. mai 2009

Leidsin siis selle onu youtube kasutaja, kes tööd pakkus. Noo ma ei tea, stiil küll tal hea ei ole... kuigi hobused ei tundu kehvad. Mul on nädala lõpuni aega otsustada, mis te arvate? Tasub sellise sõitja juurde minna?
http://www.youtube.com/user/albeharari

6 kommentaari:

Keidi ütles ...

Mina läheks. Sest iga kogemus on kulda väärt, on ta negatiivne või positiivne !

Maardža ütles ...

Jahhaaa. Minule pakkus kah seesama onu tööd. Aga justnimelt see stiil hirmutas ära, mis siis et loomad tal hüppavad küll ja stabiilselt on koha peal.Aga kindlasti oleneb ju sellest palju, et mis su eesmärgid on - kas rohkem ratsutamiskogemust saada või kruumida või hoopiski midagi kolmandat. Üldiselt nõustun selles suhtes Keidiga, et iga kogemus on kasulik...

Karin ütles ...

Oi, sulle ka?:D
Noo põhimõtteliselt oleks eesmärk areneda sõitjana, aga ka groomimise vastu pole mul midagi. Aga ma ei suuda välja mõelda, kas tema käest saadud ratsutamiskogemus oleks seda väärt, et jätta kõik muu.

Maardža ütles ...

Mida mina isiklikult teeksin sinu asemel? Oleeb muidugi inimesest, aga mina soovitaksin igal juhul leida sellise koha, kuhu saad oma looma kaasa võtta. See annab tohutult palju nii endale kui hobusele ja olgem ausad - selle "päris enda" looma sõitmine on alati väheke teistmoodi, kui sõita kellelegi teisele noori või müügiloomi. Samas, kui hobune kaasa võtta, pead olema 100% kindel, et koht hea, kuna hobust ju edasi-tagasi ei solguta ja muidugi lisandub ka see stress, et teised loomad pluss veel enda hobune takkapihta vaja liigutada. See siis minu kogemustes. Aga samas - kui leiad sõitja, kellelt palju õppida, on oma looma kaasa võtmine parim variant üldse... Vot sedapsi kommenteeriks mina asja.
PS! Kui sa veel päris kindel ei ole, et mida tahad õppida või teha tulevikus, võib aastaks välismaale minek olla väga hea silmaavaja. Soovitan!

Unknown ütles ...

Hmmm..maitea kas me selle onu juurde sulle täpsi kaasa päris annaks.. ta kuidagi kakkus nii palju seda hobust eest! Käisin täna just maastikul Täpsuga..no ta on lihtsalt NIIIIIII megaaaaaaaaaaaaa! Miuh!

Karin ütles ...

Ma arvan, et tema juurde ma ei lähegi, minu meelest ka olid tema käed päris jubedad kohe...see oli esimene asi, mis silma torkas..