teisipäev, 14. aprill 2009

Traditsiooniline kord nädalas korde...

...ehk siis täna oli meil kordetrenn, niiet midagi põnevat ei toimunud. Ahjaa, alguses mõtlesin, et lähen jõe äärde kordetama, aga seal oli liiga pehme ja ohtlik(venitab kõõlused ära), kuigi selle paari minutiga, mis ma seal olin, suutis ta ikka keksida ja hüpata, midagi õnneks ei juhtunud. Läksin siis talli, võtsin teki kaasa ja liivakale. Nimelt tegin talle pikema soojenduse ilma külgratsmetata, et ta saaks ennast välja elada, kui tahab, aga noh siis ei enam ei tahtnud, kui sai:P Panin külgratsmed peale ja tibi hakkas väga hästi tööle. Külgratsed olid niinii pikad kui oli võimalik:P need lausa hüppasid tal külgedel, sest nii lõdvalt, aga noh see ongi minu stiil:) Ja konkreetselt minu tibile mõjub super hästi, sirutab ennast väääga alla ja lõdvestab selja. Kõigil teistel, kellele olen soovitanud nii proovida, on ka mõjunud, niiet soovitan teilegi;) Lõdvad külgratsmed(sedelga kõige alumise aasa külge) ja korde läbi suuliserõnga sedelga ülemise aasa külge. Homme ratsastus, ainult Blanx on teha.
Täna Domi teha ei jõudnud, väga väss olin...

Kommentaare ei ole: