reede, 3. aprill 2009

Täna kooli ei läinud, mõtlesin midagi asjalikumat teha:D Ehk siis kirjutada valmis uurimustöö ja teha ära paar referaati. Uurimustööga jõudsin päris kaugele:)
Ühese bussiga läksin Hüüru, Annel oli just vaba aega ja ta tahtis minuga kaasa maastikule tulla. Mul oli niikuinii plaanis Domiga maastikule minna ja Blankaga maneezi. Hobused sisse ja puhtaks, sadulasse ja minek, libiseva panin ka peae. Kuna põllud on väääga märjad hetkel, siis sõitsime mööda teid. Minu eesmärk oli panna Dom rahulikku traavi jooksma ja kujutate ette, õnnestus! Mitte küll koguaeg, aga enamus aega oli väga okei. Vahepeal hakkas isegi ratsmekontakti ostima, libisevat polnud vaja:) Painutasin nii palju kui õnnestus ja proovisin ka galopi tõsteid. Vasakust jalast tõusis ilusti, no problem, aga paremast ei saanudki:S Seda peab hakkama korde peal harjutama, et ta siiski paremast ka jookseks. Igaljuhul otsustasime üle silla minna, Dom natuke kartis( siiski kitsas ja klõbises) ja läksin käekõrval üle, kikivarvul astus:D Peale silda sõitsime edasi mööda teid, mina jätkuvalt tegin tööd, painutasin, hoidsin head tempot jne. Tegin paljupalju üleminekuid ka. Olin just mõned sammud uuesti traavi teinud, kui äkki, ma ei saanudki aru, mis juhtus, Dom kukkus põlvili maha, lausa nina puudutas ka maad...Ma jäin selja ja midagi hullu ei juhtunud(pehme koht oli), aga imelik oli, sest ma ei saanud aru, miks ta kukkus...Ilmselt komistas või midagi. Läksime edasi ja tulime päris pika ringiga tagasi. Mina olin totaalselt läbi:D Sisikond oli ka segi raputatud, Dom lihtsalt loksutab NIII palju:P Aga muidu jäin rahule, sest 80% ajast ma suutsin teda normaalses traavis hoida, saime Gabrielaga samas tempos sõita:) Poiss õpib päris ruttu. Kokku olime sõitmas pea 2 tundi, aga sellest ajast palju tegime sammu, märjaks ei läinudki. Peale sõitu jätsin ta natukeseks sisse, nii kauaks kui ise käisin ,,lõunat,, söömas ehk üks saiake, ma poleks muidu tõesti jõudnud enam Blankat ka võtta...Dom väsitab ja mitte vähe:P Sõin ja vahetasin saapad ära, panin siis päris trennisaapad, Blankaga ikkagi trenni ju;) Tallis lasin Domi õue ja võtsin Blanka vahekäiku. A ja sõrgatsitutid lõikasin ka Domil peale sõitu ära. Siis puhastasin Blankat pääris kaua ja mässasin niisama, varustus ja tekid selga ning läksin maneezi. Maneezis olid tõkked kahtlaselt, üks okser oli konkreetselt raja peal, noh juhtub:D Täna töötasin Blankaga põhiliselt voldil ja nõudsin edasi, tibi hakkas lõpuks päris ilusat pikka traavi jooksma. Painutasin, tegin peatuseid ja üleminekuid. Kavalette tegin ka, täna oli ta kavalettide peal juba paljupalju parem kui viimati, ilusti sirutas alla ja ,,vaatas,, Mõned pikendused tegin ka diagonaalil, aga põhiline tänases trennis oli painutamine ja edasi sõitmine. Painutasin korralikult läbi välimise ratsme, vahepeal kipun ikka veel välimist unustama:( aga täna olin korralik(A) ja Blanka oli ka ja väääga. Galopis nõudsin samuti suurel voldil edasiminekut, mitte keskmist, vaid just sellist head parkuuri tempot ja taguotsa jälgisin, et ilusti alla töötas. Ja veel üks asi, mida ma täna vaadata üritasin, et kas Blanka saba kiigub küljelt-küljele sõites, kiikus küll:) See on see, mida see Märjamaa tädi rääkis, et hobusel peab saba ,,kiikuma,, siis saab öelda, et töötab läbi selja. No super, Blankal saba käis küll:) Galopis sirutasin teda veel nii alla kui sain, peaaegu ninnu maas. Kristiina, kui sa juhuslikult loed, siis ma jälgin siiamaani päris korralikult sinu nõuandeid:) Ja hobune toimib...Aitähaitähaitäh! Peale galoppi lasin piikapiika kaelaga traavi ja lõpetasin ära ja patsutasin paljupalju. Tüdruk on nii tubliks läinud. Varsti me hakkame võistlema ja siis me näitame teile kõigile, jah kõigile:D Hoidke alt! :D Blankaga talli tagasi, panin boksi ja natuke heina ette, et ta seisaks, sest mul oli üks töö temaga teha, hulleim minu jaoks...nimelt Blanka sõrgatsituttide lõikamine, ma ei olnud seda ühtegi korda peale õnnetust teinud, ei viitsi seletama hakata, mis juhtus...aga pääris karm oli. Igaljuhul täna võtsin ennast kokku ja laenasin Annelt kõigekõige ümarama otsaga käärid, laste käärid. Panin isegi pika esijala kaitsme selle jala peale, mida lõikasin, vale pidi, et jalg oli eest ja küljepealt kaitstud...Käed natuke väriseid ja iga Blanka jala liigutusega pidin ennast uuesti koguma, et edasi teha, aga tehtud sain:) Ja kõik jäid terveks! Kokku läks täna tallis mul 6 tundi:D ja kusjuures ma polnudki väga väsinud. Homme jälle! aga siis ainult Blanx, Domiga sõidab homme Aile:)

Ossa vana r***** :D:D Karin õppis blogi kasutama ja leidis oma pika jutu reedest:D Lugege uuesti

Kommentaare ei ole: