reede, 10. aprill 2009

Teate mis?:D Mina panin täna käna:D


Hommikul läksin 9-se marsaga Hüüru, tubli eks:D Ma jokutasin pääris kaua, puhastasin ja panin valmis jne.jne. siis läksin maneezi ja sain teada, et tegelikult ma oleks pidanud varem minema. Ootasin ära kuni Anneli hüppab ja siis oli minu kord ;) Tegime soojendus hüppeid ja siis pidin tulema 3 väikest järjest. Esimene oli mingi koll(valged junnid olid all:P ), Blanx pani juba kaugelt blokki, teist korda samamoodi, läksin siis uuesti ja väiksest pöördest ning traavis. Tüüp tõusis hüppesse ja siis mõtles, et ei, tema ikka ei hüppa...no fain, lendasin siis sealt alla, sest ta tegi ikka mingi eriti vääraka liigutuse:P tegin silmad lahti ja nägi Blanka tagumisi kapju enda näo juures:D aga õnneks ta siiski keeras ennast teistpidi ja maandus minust külje peal ja jäi lolli näoga vahtima. Tagasi selja ja tegime trenni edasi, Jüri natuke liigutas need junnid keskelt ära. Edasi oli supper trenn;) Ta vastas mulle ilusti ja polnud haisugi mõttest, et ehk ta ikka ei lähe:P Viimańe parkuur oli mingi 1oo-1o5 cm(minu jaoks päris kõrge...arvstades seda kui vähe enesekindlust mul on...mis siis et enne polnud meile 12o cm midagi:P) süsteemi esimese lasin Margitil natuke alla panna, tulin ja kõik oli ilus ja siis Jüri ütles, et tee volt ja tule uuesti, läksin uuesti ja tõke oli üles pandud. Ma avastasin seda pm enne tõket:D ja siis jõudsin veel öelda(loe:karjuda) OSSA RAISK :D:D ja juba Blanx oligi kõigest üle lennanud:D Ei, trenniga ma tegelikult jäin väga rahule, lihtsalt natuke mustaks sain ja torti peaks viima:P
Võtsin siis Domi, temaga ka jokutasin pikalt või noh rääkisin Annele, millega me Blanxiga hakkama saime:P Panin valmis, muide ka libisev sai peale pandud, sest täna ma mõtlesin, et ma lähen ja teen TRENNI Domiga...Sõitsin õues liivakal ja alguses töötasin pikalt sammus, painutasin ja teigin peatuseid. Alustasin traaviga ja siis ta konkreetselt istus mul libiseva otsas, noo pole hullu, peale 5 minutit istumist enam ei tahtnud:D ja siis ta hakkas ilusti järgi andma ja libisev lontis. Töötasin pikemalt traavis, sõitsin ikka korralikult järjest, tegin volte, diagonaale jne.jne. Muide, ma avastasin, et tegelikult Dom midagi siiski oskab ja saab aru ka:) Lihtsalt temaga tuleb väga konkreetne olla ja mingit ninnu-nännutamist trennis pole, pole vaja ka karm olla, aga väga kindel ja konkreetne tuleb oma nõudmistes olla, siis ta suudab isegi ratsahobuse moodi olla;) Alustasin vasakust jalast galopiga ja tundsin küll, et ta tahaks ära vajuda, aga ma sõitisin edasi ja siis oli korras, tegin mitmeid tõsteid ja sõitsin palju volte, tegin ka pikemalt järjest, ikka mitu ringi nõudsin korraga. Paremast jalast ta eriti tõusta ei taha...Aga ma vähemalt ühe korra sain, aga ega ta ei tahtnud üldse paremale poole tõusta, mõned korrad lasin isegi valesti tõusta, sest põhiline oli juba, et ta üldse tõuseks paremale...Tegin veel mõned tõsted vasakule ja siis ta hakkas natuke iseloomu näitama:P Tahtis tagant üles lüüa ja niisama kitse panna, selle peale sõitsin kõvasti edasi ja tegelikult natuke olin ka karm, sest sellist lolli kommet me küll talle sisse ei lase(eks Aile?:D) Täna ta oli päris märg ja väśinud, kui lõpetasin, aga oli korralik trenn ka, korralikult toimis tegelikult, isegi õlaga ei vajunud välja eriti ja kui vajuski, siis edasi ja edasi...niiet pole hullu, saab temastki üks kord ratsahobune;) Peale enda kahte kitse,Liia trenne vaatama ja pildistama, niiet kokku mul läks tallis 1o tundi:D NOOjaah, pole hullu. Homme ainult Dom ja siis ta saab jälle korraliku trenni:)

Kommentaare ei ole: