laupäev, 11. aprill 2009

Julm, juba teist päeva 1o tundi tallis. Issand, Karin, hangi elu!











Täna hommikul ärkasin ja mõtlesin, et mida teha, millal Hüüru jne. Liia oli innukalt valmis mul rattakummid täis pumpama ja peale sellega jagelemist leidsin, et oleks päris tore rattaga Hüüru minna. Mõeldud-tehtud. Liia läks marsaga ja mina hakkasin väntama:D Kusjuures tunniga läksin ära(16,1 km)`, isegi hästi. Täna mul oli sõita ainult Dom, alguses mõtlesime Annega, et läheks koos maastikule, aga tallis hobuseid valmis pannes tuli mul siiski isu minna platsile trenni tegema, sest muidu tuleb seda maastikutrenni Domile natuke liiga palju. Ideaalne oleks 2x nädalas käia ,,häkkimas,, 1x korde ja 2x ratsastust ja 1x hüpata. Mitte 5x nädalas maneezis loksuda ja siis korra hüpata...See pole hobuse psüühikale teps mitte hea ja muide sellest trenni jaotust kasutatakse mujal maailmas väga palju ja ma mõtlen kohe pärispäris tipphobuste puhul. Ainult vahel võetakse kord nädalas maastiku maha ja asendatakse see ratsastusega. Ja siis juurde käib igapäev 4o minutit karusellis. Okei, ma isegi ei tea, miks ma seda rääkima hakkasin:D Igaljuhul on Dom sel nädalal juba piisavalt häkkimist saanud ja ma leidsin, et oleks mõtekas natuke trenni ka teha:) Läksin platsile ja seebitasin Liia endale pilte tegema, jehuu:D Panin ka täna libiseva peale, kuid täna ta istub juba märksa vähem mul libiseva otsas. Tubli Dom! Tegin palju üleminekuid ja peatuseid. Traavi sõitisin järjest mõlemale poole, kaks korda üritas paremat pidi õlaga välja tassida ja minema minna, aga ei, Karin on Domiga konkreetne nüüd!:P Ja kui ta natuke kippuski välja vajuma, siis sõitsin lihtsalt edasi ja oligi enam-vähem. Galoppi jõudsin ainult vasakule poole teha, sest mul oli suht kiire Niitu minekuga:P Aga vb oligi parem, et ma täńa pusima ei hakanud? Eile sai niigi seda tehtud... Panin Domi ära ja siis läksime Anneli ja Liiaga Niitu võistluseid vaatama, päris tore oli üle pika aja vaatama minna:) Olime 1o-ni Niidus. Homme jälle! Hommikul tibuga(loe: Blankaga) sõitma ja siis Niitväljale sõite vaatama.
Byebye!

Kommentaare ei ole: