neljapäev, 30. aprill 2009

Mõnna päev!
Käisin hommikul ka koolis, sain oma asjadega ühele poole, nüüd ainult üks KT vastata ja siis on KÕIK! Noo eksamid ka muidugi, aga muuga vsjoo:) Hiljem tuli Liis minu juurde, et mulle matat õpetada, aitäh!
Kolmese bussiga läksin Hüüru. Kuna Anne on ära, siis on kaeramajandus minu õlul ja nii ma siis tegelesingi sellega oma pool tundi, lõpuks said kõik oma osad kätte- v.a Blanx, ma alles läksin trenni temaga, tema kord oli hiljem. Blanxil oli siis täna kerge maastikutrenn, kuigi ma siiski tegin päris korralikult igasuguseid harjutusi jms. Näiteks pika põllusirge peal tegin jalavahetusi hästi palju, ma arvan, et see sirge oli oma 800m ja siis ma tegin neid umbes iga 8 tagant:D Vasakule vahetas super ilusti, aga paremale mitte nii hästi, aga ei, ma olen väga rahul! Tegin veel sääre eest ära astumisi ja kokku-lahti sõitmist ning volte. Ülimõnus oli niimoodi suuuure põllu peal sõita! Pinnas oli ka ideaalne. Ainus asi oli see, et ta ei hakanud mul üldse suuga tööle täna:S , mälus suulist küll, kuid mitte mingit vahtu:S Huvitav kas ma näppisin eest liiga palju? Homme tibu puhkab, sest päris pikalt on juba ilma puhkepäevata olnud.
Domiga käisin täna HÜPPAMAS, nagu päriselt:D Tegin lühikese soojenduse ja hakkasin traavis kõksima, jalgu üldse ei korjanud:P Mõned korrad jooksis tõkkest konkreetselt läbi ka, aga noh....juhtub. Üldiselt oli täitsa ok, sõitsin ilma libisevata ja andis isegi järgi, painutas jne. Tubli Dom! Küll me selle hüppe ka paremaks saame!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

No ma arvan ka et ju saate paremaks selle asja;)! Loodan et Domile endale ka meeldis, eelmine kord kui mina proovisin siis ta suhtus küll üsna entusiastlikult sellesse teemasse:) Kahju et pilti ei ole..teinekord!