esmaspäev, 13. aprill 2009

Heipa-hei :) Jepijuheeei:D Mul on nüüd ä ja ü tagasi! Juhuuuu, lihtsalt lampi hakkasid tööle...super! Hetk tagasi:P
Ärkasin täna mingi kell 10(hm...9.25 oleks pidanud koolis olema), igaljuhul läksin 11.25 kooli, noh seegi asi. Kohe saadeti mind arsti juurde, sest mul süst saamata. Läksin sinna, arst palus kraadiklaasi alla panna ja pärast veel kuulas ja vaatas kurku ning tunnistas mu liiga haigeks lapseks, et süsti saada, järgmine esmaspäev uuele katsele. Täna pidid tunnid olema poole viieni, neist kaks viimast sekretäri pärispäris viimased tunnid! Ja pidi kontrolltöö ka olema, aga õpetaja pidas meile loengu, et kui laisad ja üldse nõmedad me oleme ning lasi ära...Ehk siis mul eksisteeris reaalselt võimalus trenni jõuda:) Sain isegi autoga Hüüru, sest ema ja Marek läksid Väänasse oma krundi peale ning pool viis olingi tallis. Vahetasin riided ja rääkisin Annega juttu. Kõigepealt võtsin Blanxi, sest noh kuidas seda nüüd öelda, Blankaga sõita on lihtsalt pidu ja pillerkaar(niiniinii tubli on muti). Läksin õue sõitma, panin libiseva ka peale, aga ega ma seda tema ei vajanud küll:P Tegin mõnusa ratsastuse, painutasin, sõitsin kokku-lahti, mõned sääre eest ära astumised, diagonaalid pikendades ja sirutasin kaela alla, funkas ülihästi, sõidaks nagu miljoni euro hobusega:D Ma üritasin natuke Liia taktikat ka kasutada(ta mõtleb sõites, et on Treve:D:D), ma mõtlesin, et ma olen Mägi, ma päris Meredith Michaels-Beerbaum'ina ei julgenud ennast mõelda. Proovige täitsa töötab! :D Aga muidu oli minu tänase trenni põhirõhk galopis edasisõitmisel, just mõeldes parkuurile, et kui on vaja edasi, siis läheb ka ja vastupidi, et kokku ka tuleks. Tegin sirge peal keskmist, enne nurka võtsin kokku ja siis sõitsin koondgalopis nurgavoldi ja nii mitu ringi. Üle pika aja mõtlesin, et teeks jalavahetusi ka, sest nüüd ma hüppan korralikult ja vahel võib parkuuris vaja minna, kuid üldiselt peaks ka parkuuris ilma jalavahetusteta hakkama saama, tuleb lihtsalt maanduda õigesti:) Tüdruk tegi ilusti mõlemale poole, kuigi mitu kuud polnud ühtegi proovinud. Tublitubli tüdruk! Lausa kahju oli täna trenni ära lõpetada, nii hea oli. Aga lõpetada ta tuli, jalutasin maha ja koju ära. Anne oli väga imestunud, et mul Blanx täna super oli, sest temal oli laupäeval maastikul käies katastroof olnud(oli pukitanud ja püsti ajanud ja kõike muud ka), ta lausa ütles, et hakkab nüüd ainult Gabrielaga sõitma, aga vaevalt, kindlasti nädala pärast kisub tagasi Blanka selga:) Ta muidu indleb ka, ilmselt sellepärast oligi natuke sõge maastikul:P
Võtsin lõpuks Domi, selleks hetkeks oli kell juba seitse. Üritasin ruttu valmis panna ja sõitma minna, temaga läksin ka õue sõitma. Hm...mitu korda mul elu silme eest läbi jooksis? Noo vähemalt viis. Ausalt öeldes oli päris õudne, aga ilmselt see oli täiesti minu viga, oleks pidanud teda ette kordetama, homme teen seda kindlasti. Rahulikku traavi ma temaga ei saanud, kui tempo saingi alla, siis tõmbas krampi ja üleüldse kruttis ennast igatpidi üles. Mingi hetk oli nii, et ta ronis mul ratsme taha ja siis ma sõitisin tagant peale, et pea tagasi normaalsesse asendisse saada ja selle peale ta hüppas lihtsalt nelja jalaga õhku...Paremale poole traavis tõmbas korra käest ära, lihtsalt läks...Ta oli üldse kuidagi väga närviline täna. Tegin mõned galopile tõsted vaskule, tõusis ilusti tegelikult ja püsis ka tempos, aga paremale eeemmm....noh korra ma pidin ta vastu kopliaeda sõitma, muudmoodi pidama ei saanud. Sest kui ta ennast nii üles krutib, nagu täna, siis mina küll teda põlvedega ei pidanud ja eest võtmise peale ta läks ainult rohkem närvi. Ühesõnaga täna meil ei klappinud ja sõitsin ainult 15 minutit umbes, sest polnud rohkem mõtet enda ja hobuse närvi kulutada, homme teen kindlasti korde ette ja loodame, et ta nii sõge pole.
Päikest! :)

Kommentaare ei ole: