neljapäev, 16. aprill 2009

Tere-tere-tere-tereeeee:D Täna oli siis selline värk, et hommikul istusin mõne tunni koolis ja tegin oma viimased asju(lõpuks ometi saab läbi!). 13.50 bussiga loksusin Hüüru, helistasin veel Jürile üle, et mis kell ma hüppama tulen, leppisime 6-ks kokku. Nooojesss, mul oli kerged 4 tundi aega:D Ostustasin Domi ära teha. Läksin talli ja nurusin Annet, et ta minuga maastikule kaasa tuleks, üksi ei viitsi:P Hobused valmis ja maastikule me läksimegi(Anne tuli Gabrielaga, sest mul oli Blanxiga trenn alles ees). Jõudsime teele, kus sa traavi teha ja issand jumal, kui suur oli mu üllatus. DOM TEGI NORMAALSET TRAAVI:D Vastas mu käele ja säärele, noo jumala eest, mida veel tahta?!:D Kohe pikapiiikapikkka sirge tegime ilusat traavi, terve selle aja püsis tempos ja rütmis. Kusjuures kordet ette ei teinud. Tubli poiss! Sõitsime veel üle ühe põllu ja siis ma avastasin, et oleme metsale suht lähedal, rääkisin Anne nõusse ja metsa me suuna võtsimegi. Metsas oli ka väga hea, ei kiirustanud ega midagi, galopis oli ka väga okei. Aga muide, ma avastasin Domi nõrga koha, nimelt mäest üles minek. Peale paari tõusu oli poisil kops koos:D Niiet peab hakkama mäkke ronima temaga ja vastupidavust suurendama. Ahjaa alguses kukkus ta mul jälle põlvili:S Tasakaaluga on jätkuvalt probleeme, aga tegeleme asjaga:) Jõudsime talli tagasi, panin fliisi talle selga ja saatsin õue.
Blanka juba märatses ukse taga ja tahtis trenni minna:D Võtsin ta sisse ja puhastasin pikalt, ta indleb niii tugevalt, et ma ei tea, sel aastaks ta vist päriselt ka laseks paaritada ennast, aga ei, me ei riski rohkem, ta on liiga vana esimese varsa jaoks. Pealegi on see värk tal niigi probleemne. Igaljuhul lõpuks tuli trenni aeg. Täna hüppasime esimest korda õues, üldiselt jäin tibiga rahule, aga endaga EI...noo kui palju saab üks ratsanik käkke kokku keerata?:D Jüri küll ütles, et polnud midagi nii hullu, aga ma ei tea, ma ise tundsin küll, et ma keerasin enne igat tõket mingi käki kokku:P Hüppasime täitsa uusi värskelt värvitud tõkkeid. Alguses ta istus mul teisel korral 30cm peale maha:D Ilmselt katsetas piire, sest noo ütleme nii, et ma olen temaga siiamaani ÜLILEEBE olnud. Aga täna, eiei, nüüd on meil konkreetne värk. Korra panin paika ja siis oli super, mingit maha istumise mõtet polnud.
Hüppekast video link ka:
http://www.youtube.com/watch?v=4NkM5ecaToE

Kommentaare ei ole: