neljapäev, 2. aprill 2009







Täna sain koolist tulema enne 1-te. Sain ka oma vene keele tasemetöö tehtud, tubli Karin, tubli!:D Kuna jäin bussist napilt maha, siis uurisin Liisilt, mis ta teeb, kas läheb Hüüru või ei, ta oli minemas. Saime enne nelja Liisi juures kokku ja läksime Hüüru. Vahetasime riided ja talli. Gabriela tudus nii armasalt boksis ja teda üldse ei huvitanud, et meie sinna läksime ja tema ümber askeldama hakkasime, tema pikutas edasi. Mingi aja pärast suvatses ta ennast püsti ka ajada, võtsin siis Blanka sisse ja panime hobused valmis. Mul tekkis hull kiusatus maastikule minna, läksimegi:P Aga samas ma tegin maastikul Blankaga korralikult tööd ka. Painutasime ja tegime kokku-lahti sõitmist. Palju-palju üleminekuid: traav, samm, peatus, taandamine jne. Kohati jäime Liisile ette ka, vabandust(A) Pikemate sirgete peal tegin natuke galoppi selliselt, et 5 sammu galoppi, 1-2 traavi ja 5 sammu teisest jalast ja nii hästi mitu korda järjest. Blanx kuulas väga ilusti ja üldse oli tublitubli. Mõned sääre eest ära astumised tegime ka. Tüdruk oli tubli, tõesti töötas. Homme Blankaga sama asja maneezi tegema:P Igaljuhul tulime maastikult tagasi ja ma tõesti ei jõudnud Domiga sõitma minna, vabandust Aile :( Aga lähen kindlasti homme, midagi hullu ei tohiks olla ka, sest niivõinaa oleks ta homme pidanud puhkama, puhkas täna:) Ma isegi mõtlesin, et ehk läheks homme Domiga nii maastikule nagu täna Blankaga, et teen ikkagi töö ka, eks vaatame, aga ma kindlasti sõidan homme Domi.
Lisan mõne pildi Liisi jaoks:)

Kommentaare ei ole: