neljapäev, 4. märts 2010

Teate, mis juhtus?:D
Ma kukkusin hobuse seljast kõndimise ajal alla, vot nii:D Läksin Ventiga jalutama, ta kaks päeva rivist väljas olnud, täna pidin 40 minutit jalutama seljas. Mõtlesin siis, et mis ma sadulast ikka panen, ainult jalutan ju. Jalutasingi siis. Kõndisin mööda pikka galopiringi, mõtlesin omi mõtteid, vaatasin päikese loojangut ja nautisin rohelisi põlde( mis on hispaanias väga haruldane). Ja siis ta ehmatas ega ma selle pärast polekski alla kukkunud, aga mul läks siis ühelt poolt säärt tugevalt vastu ja loomulikult nii tundlik hobune hüppas selle peale küljele ja siis läks teiselt poolt säär vastu:D ja nii ma alla kukkusingi:P Ma viimati kukkusin oma 2 aastat tagasi. Aga hobusel oli lõbus vähemalt, sest mis te arvate, kas kaks päeva seisnud hobune jääb galopirajal seisma?:D Igaljuhul poiss sai ennast natuke välja elada:P

Kommentaare ei ole: