neljapäev, 4. märts 2010


Mis siis uut? Nana kosub jõudsalt, sadulavöö läheb juba 2 auku vähem kinni;) Tema puhul on see ainult positiivne, ma tahan, et ta suureks ja tugevaks tüdrukuks saaks:D Lihased ilmuvad ka little by little. Võhma on ka palju juurde tulnud, nüüd võin sõita tunnikese ja 5-10 minutiga on ta täielikult taastunud. Ma nii mäletan, et varem oli ta juba 10 minutiga täiesti võhmal. 10 minutit sõidad ja siis 20 minutit jalutad maha. Aga nüüd juba täitsa vinks-vonks. Vancouver ka hullult paksuks läinud:D Tal ma vist siiski võtan nüüd sööki veits maha, kuna ta juba on suuur ja tugev poiss:P Vancouver nüüd korras jälle, homme võistleb. Aga nüüd Vent'iga väike mure, loodame, et homme on ta siiski nii hea, et saab võistleda. Mul üldse neljast hobusest ainult üks täiesti korras ja see on väike mära. Nanaga on siis ühe tagumise jalaga probleem, see probleem tal juba pea aasta olnud ja ilmselt jääb eluksajaks. Probleem siis selline, et ta jäi ühel korral boksis püherdades natuke kinni, rauaserv jäi ukse alla kinni ja siis ta paanitses seal. Igaljuhul peale seda oli jalg nagu pakk all, päris kaua oli rivist välja, ma pakuks, et lausa 2 kuud või rohkem. Nüüdseks asi siis selline, et kui boksi seisma jääb ilma pindedeta, siis läheb natuke paiste. Aga pindedega ja igapäevase tööga on korras. Longanud pole ta selle pärast kunagi. Küsisin siis ka ühelt tippvetilt nõu, onu on väidetavalt üks parimaid Euroopas. Tema ütles, et see jalg ei hakka mulle probleeme valmistama, kui hoolt kannan:) Ütles, et probleem on vereringega, et veri ei käi nii hästi läbi. Nüüd võistluste ajal pean mingeid pille andma, aga muul ajal mitte midagi. Igapäevane liigutamine ja pean jala maha jahutama ja pinded igapäev. Ja ongi korras, see on hea uudis:) Jah, tal on probleem, aga ma saan seda probleemi minimaalsena hoida ja see ei pane mulle mingeid piiranguid võistlemisel või kõrgete sõitu sõitmisel. Vot tak.
Teisip-kolmapäev oli Beto Inglismaal, hobuseid ostmas, sai ühe uue, see pidi mulle ka võimetekohane olema:) Niiet varsti saan kahe loomaga võistelda:) Nunts. Sel ajal kui ta ära oli, sõitsin siis tema hullu väikest mära ka, noo täitsa p*****. Selline kuum tükk ja närveldab nagu segane. Ma vist kirjutasin sellest juba?:D Ma hakkan vanaks jääma. Nanaga sõitsin ka, nagu ikka. Ma olen temalt päev-päevalt rohkem nõudma hakanud, trennid on ka suhteliselt pikad, tunnikese sõidan tavaliselt. Aga ta läheb järjest paremaks. Täna tegin trenni lõpuks midagi mitte väga igapäevast, nimelt läksin galopirajale ja lasin ta sirgeks. See oli vist esimene kord, kui tal nautida lasti, natuke liiga lusti läks täis ja pidin tagasi võtma, aga väga positiivne oli:) Peale tunnist trenni oli tal veel piisavalt energiat, et joostajoostajoosta. Homme siis võistlused jälle. Kui kõik plaanide kohaselt läheb, siis laupäeval teen oma esimese 120cm :)

Kommentaare ei ole: