laupäev, 20. märts 2010

Beto: Karin, my dear, everybody have a bad days sometimes. Even me, even Pessoa. Don't worry.
Karin: Ou really? Well, but not like this. Nobody don't quite twice in the same course!?
Beto: No, my dear, don't worry, it's gonna be alright. U will ride good, very soon.
Karin: No, I don't belive u.

Jah, suht masendav värk on. Katkestasin kaks korda samas parkuuris. Can u beat that? I don't think so. Sõitsin 120cm täna ja katkestasin mõlemal korral 3-ndal tõkkel. Ma tõesti ei arva, et keegi seda üle suudab trumbata. Teisel tõkkel Nana paugutas nii krdi kõrgelt, ta vahtis mingit asja seal all ja siis lõi mu totaalselt sadulast välja ja siis ja siis edasi oli p**** ja siis ma ei suutnud sõita ja siis ma loobusin ja siis ja siis ja siis....Teisel korral sama asi. Ja ma ei oska sõita ja ma taha mära ära rikkuda. Jube. Beto sõitis siis lõpuks Nanaga selle parkuuri läbi, puhas oli...Ja mina ei saa, ma ei oska, ma ei oska! Vaene märake, et ta endale sellise ülesande on saanud, mind sõitma õpetada, vaeseke. Ta ju isegi alles õpib. Kahju tibulinnust.

Kommentaare ei ole: