reede, 5. märts 2010

Täna sõitsin siis 110cm-t jälle. Puhas ja ilus sõit oli:) Olin vägaväga rahul, isegi endaga veidi:P Ma vaikselt hakkan mõtlema sadulas, enne ma ei mõelnud midagi, nüüd ma mõtlen, mida ma teen(natuke:P). Mära oli ka tubli, nagu alati. Kuigi jah, natuke tugev eest, tahab liialt minna ja alati seotud vahedes me teeme ühe fulee vähem, kui oleks normaalne...aga samas on tal nii pikk samm, et tegelikult tulevad hüpped normaalsed. Ma kuidagi ei raatsi teda vahedes kokku võtta, ta satub segadusse ja alt ei hüppa ta nii hästi, eriti kui tõkked nii madalad on. Kõrgematel pingutab rohkem, siis pole ka probleem alt tulla. Aga samas ma tean, et kõrgemates parkuurides ma pean ta kokku saama ja normaalsed vahed tegema, sest ma ei saa ju nt 130cm okserile meeter varem ära minna kui oleks normaalne või mis?Niiet ma pean üritama ta kokku saada.Ta noor ja ta peab õppima. Igaljuhul homme läheme 120cm. Jei, minu esimene 120cm:)Ma tegelikult korra Blanxiga sõitsin ka seda, aga ei, siiski homme on minu esimene korralik ja ilus ja puhas 120cm:) Loodame, et ilm ka paremaks läheb, praegu täiesti masendav, sajabsajabsajab:S

Kommentaare ei ole: