laupäev, 13. märts 2010

Ma olen väga rahul:)
Sõitsin siis täna grupp IV jälle ehk siis 120cm. Rada oli väga tehniline võrreldes sellega, mis Toledos oli. Kõrguse poolest oli ka täis 120cm, ainult esimene oli pisut väiksem. Rada käies vaatasin, et kõrgusega mul küll enam probleeme pole, tundus pisike isegi. Jumal tänatud, et ma eile põdema ei hakanud ja 110cm ei läinud, see oli mingi eriti mini. Ma eile mainisin, et leidsin ühe küllaltki huvitava suulise, et proovin seda täna, ta oli mega hea sellega! 2 näpuga käis:) Poleks uskunudki, et ta nii hea sellega on. Soojendus oli super, hüpped ka kõik väga head. Viimase lattaia pani Beto umbes 135cm peale või oli rohkemgi, ei tea, igaljuhul kõik klappis ja oli super. Parkuur oli ka puhas:) ainult viimasele süsteemile tuli esimene liiga alt, aga muidu olid kõik hüpped ilusad, ei pidanud ma teda eest kiskuma ega midagi, see suuline on tõesti pöööörff talle:) Aga ma kasutan seda ainult hüpates nüüd, tavatrennis läheb tavalise trensliga edasi. Vot jah, minu esimene puhas 120cm :) Nana oli ka super, lendas nii, et vähe pole, ühel lattaial pani ikka sellise varuga, et issand hoia:D Olen rahul, peaks mainima, just sellega, et sõit oli ka küllaltki ilus, mitte nagu mul mõned Toledos...Peale parkuuri tuli üks onu ja tahtis Nana ära osta:D Eesti mõistes pakkus ka väga kopsakat summat(väga!), aga seda mära ma küll lähitulevikus maha ei müü, mul endal teda vaja:P Vot tak. Beto ka sõitis Vancouveriga 130cm, oli vist. Oli totaalselt võidutempos, lõikas igaltpoolt ja siis istus viimase ette maha. Juhtub:D Tegi hästi väikse pöörde ja siis viimase hetkengi oli, et kas läheb või ei ja siis ikka ei läinud:P Mis seal siis ikka.

Kommentaare ei ole: