kolmapäev, 10. märts 2010


Ma olen õnnelik inimene!

Eile ma põhimõtteliselt puhkasin. Viisin Beto hommikul lennujaama ja siis ekslesin 2 tundi Sevillas, kuna ei leidnud tagasiteed üles:D Suht tüüpiline Karin. Lõpuks panin GPRS'i peale, muidugi rääkis tädi minuga hispaania keeles, aga hakkama sain ja tädi juhatas ilusti mind koju:) Jõudsin koju ja avastasin, et kedagi pole ja minul oma võtit ka mitte. Fun. Otsustasin siis talli minna ja oma nupsud üle kontrollida ja lorry ära puhastada. Hobustega oli kõik super, panin Nana ja Vancouveri karuselli ka, teised ei liikunud üldse, kuna Beto nii tahtis, mis siis ikka.
Täna ma siis ma põhimõtteliselt puhkasin(mulle on ettenähtud 4 vaba päeva, aga neist kõik ma siiski töötan, vähemalt osaliselt). Talli ajasin ennast 9 ajal. Toimetasin varustusega, võtsin kõik auto pealt maha ja üritasin mingit süsteemi luua. Aga siis sai sõitmisisu minust võitu ja jätsin varustuse kus seda ja teist ning võtsin Nana, et sõitma minna:) Täna panin talle kõige tavalisema kaheosalise paksu ja pehme trensli. Ja panin peale ka saksa sambooni, ma pole kindel, et see õige nimetus on:P Tegin korraliku trenni täna. Päris alguses lasin terve galopiraja pikkuse pikka ja maadhaaravat traavi, viimasel sirgel lükkasin veel nii pikaks kui vähegi läks, positiivne oli, et ta tõesti läks pikemaks ja pikemaks, mitte ei üritanud galoppi minna, lõpus oli traav ikka ülipikk ja lendlev. Jalutasin siis platsi poole ja tegin tööd sammus, ta miski pärast ei ole trennialguses tähelepanelik ja mõtleb omi asju või ma kah ei tea, mis ta teeb, aga ta ei ole keskendunud. Täna tegin siis vähemalt sada üleminekut-samm-peatus, samm-peatus jne. Nõudsin, et ta väikse põlvesurve peale seisma jääb ja samas väike sääre peale kohe liikuma hakkaks. Kui sellega hakkama saime, läksin traavile ja tegin jällegi palju üleminekuid, traav-samm, traav-peatus jne. Väga palju tegin ja lõpuks sain miskit tähelepanu ka Nanalt. Positiivne. Tegin palju üleminekuid ka galopis, galopp-traav, galopp-samm, galopp-peatus jne.jne. Kogu trenn ma üleminekuid tegingi ja vahepeal töötasin sammus. Ja see on lausa uskumatu kui nõtkeks, kui pehmeks, kui ümaraks, kui kergeks, kui tundlikuks, kui heaks ta trenni lõpuks muutus, täiesti uskumatu! Ma lihtsalt naeratasin sadulas lõpuks, noo lihtsalt niii hea oli! Suuga töötas niiet kõik kohad olid vahtu täis, tagant oli supertundlik, ootas igat mu märguannet ja oli valmis kohe reageerima. Taguots oli nii aktiivne lõpuks, et ta rohkem hõljus mul traavis, nii kerge ja maadhaarav oli:) Eest muutus ka super kergeks, kukal tuli üles, lihtsalt super!Tegin veel muuseas mõned jalavahetused mõlemale poole ja lõpetasingi ära. Liiga hea oli! Sõitsin üpris pikalt, ilmselt pea poolteist tundi ja ta ei olnud isegi mitte higine, ja juba 5 minutiga oli 100% taastunud, tema vorm paraneb igapäevaga! Pärast puhastasin veel varustust, panin teised karuselli, tohterdasin väikest mära(seda, kes mul treikus kukkus)ja tulingi koju, selline nägi siis minu puhkepäev välja.

Kommentaare ei ole: