neljapäev, 18. märts 2010


Ma ei tea, ma proovin liiga palju ja siis läheb kõik metsa...pähh! Ja siis kui ma ei pinguta on hea...mõhh? Vot jah, nii ongi.
Vahepeal pole midagi erilist toimund, oleme hobustega kodus ka hetkel, niiet polegi nagu midagi. Aga esmaspäeval stardime Itaalia poole:) 4* rahvusvahelistele võistlustele, tõotab tulla põnev. Sel hetkel ma veel ei tea, mis hobused kaasa tulevad, plaan oli alguses ka minu mära võtta, et saaksin väikest tuuri seal sõita, see 110-125cm, siis ostis Beto endale ühe juurde, niiet minu omale polnud enam auto peal kohta, siis täna hommikul teatas Beto, et müüs Vent'i maha :O:O:O ja et tema ei tule, seega loogiliselt võttes peaks nagu minu märale koht olema, aga ilmselt suudab Beto endale selle paari päevaga uue soetada, niiet minu märale ikka kohta pole. Nojaa, võibolla olekski rahvusvaheline tase hetkel üle jõu käiv. Aga see, et Vent'i maha müüs, oli suhteliselt šokeeriv, just eile rääkis, et ta ei taha seda hobust müüa, kuna see tema kõige erilisem loom läbiaegade, olegem ausad, on ikka ka ülivinge loom, kõige ettevaatlikum, keda ma näinud olen. Rintsu kommenteeris ühte videot nähes, et kle see loom pole ju normaalne, vaata, mis moodi ta hüppab:D Ilmselt pakuti mingit müstilist summat, et Beto oli nõus müüma. Vot jah, minu nunnukas lähebki minema. Niuniuniu. Hästi mõnusa iseloomuga on ka, selline tasane, aga samas elav. Mul tegelikult kõik loomad hetkel väga normaalsed oma karakteri poolest, ühtegi segast pole. Või noh, on, see väike mära, kes mul treikus kukkus ja siiamaani rivist väljas on, aga julm nagu ma olen, teda ma enam oma hobuseks ei loe, saadetakse tagasi nii pea kui võimalik. Aga mis siis minu märaga toimunud on? Kosub, jõudsalt kosub. Täna juba vaatasin, et varsti ma ei saagi talle enam ekstra süüa anda, paksuks läheb:D Praegu on ikka väga ilusti proportsioonis. Trennidest ma suurt midagi ei mäleta, aga eile hüppasime. Jah...see ongi see koht kus ma liiga palju pingutan. Hüppasime küll ja oli puhas ja hüppasime vett ja viimane parkuur oli 125-130cm ja üldse tore eks, aga ma ei tea, tunnet ei olnud, kuidagi tuim oli, mitte et ei oleks liikunud, aga ma ei oska seda seletada, imelik oli. Mära hüppab hästi ja kõike, aga ma ei tea, ta ajas mind kohati nii närvi mitte midagi tehes:S Ma ei saa aru. Ta ju tegi kõike ilusti ja ma ikka polnud rahul:S Beto ka natuke proovis ja pm pool rada lammutasid maha...noo juhtub. Minuga oli puhas, ilmselt point on selles, et ma annan hästi palju vabadust hüppel, Beto mitte ja ilmselt on Nana loom, kes vabadust tahab. Lõpus ma olin nii kuri enda peale, et tulin hobuse seljast alla ja ladusin kõik 125-130cm peale ja läksin. Ja läksingi, hüppas küll, mõnes vahel ei klappinud samm, aga pole hullu. Kuidagi halb trenn oli ja ma ei tea miks, kõik ju pealtnäha sujus. Beto ja Saul ka üldse ei saanud aru, mis valesti on, et ma nii kuri olin endaga, ma ise ka ei saanud aru. Mära on tubli! Tulevane GP loom:) Tuletan siis siinkohal meelde, et tibuke on alles 6 ja juba läheb 130cm ilusti:) Täna ta chillis niisama, ma tegelikult tahtsin, et Saul temaga sõidaks, aga ta arvas, et mära peaks peale eilset trenni lõdvalt võtma, tõsi. Võttiski, õhtul ainult jalutas karusellis ja siis viisin rohelist sööma ja panin veel kordemaneeži lahtiselt. Nii positiivne on näha, et tal on energiat nüüd. Varem ei lugenud, kas oli ta üks päev seisnud või nädal, ta ikka ainult jalutas ringi maneežis. Praegu on nii, et üks päev puhkas ja kepsutas maneežis korralikult ringi:) Nii hea oli vaadata. Nana!

Kommentaare ei ole: