kolmapäev, 10. veebruar 2010

Külm on!

Vastik vihm ja külm ka:S Ilmake.ee andmetel kannatan ma hetkel 16 kraadi käes. Paks pusa ja sulejope seljas. Juhtub ka Hispaanias. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Tahtsin rääkida sellest, et ma kolin:) Juba sel reedel, nimelt lähen Sevillasse. Seal mulle endale natuke paremad tingimused(ma vähemalt loodan). Hetkel ma lihtsalt suren igavusse, õudne. Mitte midagi pole päevad läbi teha, mul hetkel ainult 3 hobust, 5-ga oli veel kuidagi tegevust, aga 3-mega, kellest ainult kaks trennis...igav on! Niiet otsustasin kohta vahetada, vähemalt saan mingi vahelduse. Irooniline on see, et ma lähen oma endise ülemuse juurde tagasi. Kes seda oleks arvanud? Aga elu teeb oma imelikke keerdkäike. Sevillas mul hakkab olema 6 hobust, 1 läheb vist ära, seega jääb 5. Viis täitsa paras, tegevust jagub. Seal on hea see, et ma saan ise hüpata ja võistleda:) Juba laupäeval lähen võistlema, põhimõtteliselt näeb asi nii välja, et ma võtan hobuse ja lähen, ilma enne trenni tegemata. Proovida tuleb kõike, ka täiesti tundmatu hobusega võistlemist;) A ja kõige parem on see, et ma pole ise 5 kuud hüpanud(Y) Ellu jäämist saan vist juba heaks tulemuseks lugeda. Ega ma väga muud ei oskagi nagu kirjutada hetkel. Tegelikult ma üleüldse peaksin selle asemel, et siin blogi kirjutada, pakkima ja koristama. Aga ma ju olen Karin. Ma jätan alati kõik viimasele minutile. Väga tüüpiline. Ma siiski üritan nüüd pakkima asuda, loodame, et mu teele ei satu segavaid faktoreid, nagu näiteks söömine ja niisama lebotamine:D

3 kommentaari:

Ruudu ütles ...

Kindlasti blogi uuest elukohast ja hobustest ja muidu hispaaniaelust :)

Karin ütles ...

Kindlasti ongi vist kõik Karinid sellised :D

Unknown ütles ...

Niiet tagasi Beto juures? Aga vähemasti on seal hea sõita:)