teisipäev, 2. veebruar 2010

Heips!

Hetkel elu suht lill, ülemus ära, mis siis lühidalt tähendab seda, et mul 4 looma sõita(Y). Ta kusjuures on väga tihti ära, veebruari lõpus läheb üldse kuuks ajaks ära. noojaa. Ma vahepeal üldse ei viitsi sõita, aga hetkel täitsa tahan, niiet hea. Ta ära olnud juba mõned päevad, olen saanud mõnusa enda rütmi. 10-ne ajal lähen talli, chillin natuke ja siis tõmban loosi, et kes esimesena, ülejäänud lähevad masinasse niikauaks kui sõidan esimest. Eile sõitsin Carrera esimesena(10-aastane ruun, temaga ka üks video youtube's(see ütleb rohkem kui mingi mittemidagi ütlev kirjeldus;) ) : http://www.youtube.com/watch?v=oNBMi9WoflQ . See selline pure värk, mitte mingit lõikamist, mitte midagi:P Me lõpuks leidsime talle suulise, millega ta hea on, ta on hea ka tegelikult kõige tavalisema trensliga, aga vahel tal lööb mingi kiiksu peast läbi ja tõmbab eest kangeks ja siis kuidagi ei saa teda tagant tööle. Igaljuhul mikmariga on ta hea, täiesti teine loom, eest ülihea kontaktiga sõidetav ja tagant töötab ikka päris hästi(Y) Mul suulistega on üldiselt selline arusaam, et ma pigem panen midagi tugevamat suhu ja jebin eest palju vähem, kui üritan meeleheitlikult millegi väga pehmega sõita ja jebin eest. Eile Carrera oli hea, nauding sõita, ma rohkem mängisin temaga kui tegin tõsist trenni, ma arvan, et ka see on vahel oluline:) Mängimise all ma mõtlen siis igasuguseid lihtsad koolisõidu harjutusi, tema jaoks kvalifitseerub see kui mäng:D Tal lihtsalt nii tugev põhi all, et ta tõsiselt naudib a'la galopi piruette ja jalavahetusi:D Selline hobune siis. Vinge. Eile sõitsin ka halliga, meil enamus käivad värvuste mitte nimede järgi, muidu päris nimi on Clooney, nagu George Clooney, sama hall ja sama võluv:D Ta nooruke alles, 6 aastane ja talle üldjuhul meeldib rohkem ringi kepsutada kui trenni teha, aga üldiselt jäin ülirahule temaga, tagant töötas hästi ja eest hoidis mõnusat kontakti ja üldse oli täpselt nii hea, kui ta oma vanuse kohta olla saab:) Vahepeal ta küll mõtles, et oleks suht naljakas minust lahti saada, aga võta näpust, see nali jäi ära:P Kahjuks läheb ta täna/homme ära:( Sest ülemus ei osta teda siiski ära. Nojah ega ma ka ausalt selle raha eest ei ostaks, ta on super hobune, aga noor ja kogemust pole üldse, 120cm parkuuri läheks kohe, aga siiski Eestis saaks sama raha eest GP hobuse, tõsiselt. Võibolla isegi kaks GP hobust, või rohkem:D Siin on hobuste hinnad kergelt öeldes laes.
Ja ega ma rohkem eile ausalt öeldes ei sõitnudki, teised käisid karusellis, oma vanakese pani vist välja ka korra. Vanake on siis 23 aastane ruun(siin on kõik ruunad! meil tallis 90-nest hobusest healjuhul 5 on märad:D), ta on olnud mu ülemusel 18 aastat, täiesti uskumatu. Aga tal on ka palju probleeme, kahju temast. Põhimõtteliselt lonkab kolme jalga, 9 kuud tagasi murdis esijala kõõluse, enne seda käis veel sadulas ja oli tipp-topp, aga 9 kuud boksis on oma jälje jätnud. Arstid soovitasid magama panna peale kõõluse murdmist, aga mu ülemus ei suutnud, arusaadav ka, kui hobune on sinuga veetnud niivõrd pika aja, nüüd see esijalg on suht okei, ta küll lonkab seda pisut, aga mitte hullult, nüüd on tal probleemid selja ja tagumiste jalgadega:( Kõik ütlevad, et peaks ta karjamaale panema, hobusele parem, aga mu ülemus on niivõrd põikpäine selle hobuse suhtes, ta loodab, et kunagi saab temaga veel sõita jne. Kahju. Hobune muidu on üliarmas, ma pole eales kohanud viisakamat ja targemat hobust kui tema. Üks päev ta põhjustas mulle päris suure ehmatus ka. Nimelt läksin teda karusellist võtma ja sinna jõudes vaatan, et minu kaks hobust on ühes vahes! Nagu mida!? Esimese asjana mõtlesin, et mingi loll groom tegi seda, ükskõik mis põhjusel. Aga natuke mõistlikum on arvata, et mu vanake kukkus(ta oli üks külg porine ka) ja siis see eraldussein läks temast üle ja ta sai püsti ja oligi koos teise hobusega. Jumal tänatud, et mõlemad rahulikud olid ja üksteist ära ei tapnud, selles suhtes, et nad ei käi kunagi koos koplis vms. Aga lõpuks oli kõik hästi, mõlemad hobused korras ja midagi hullu polnud, aga see oli mul küll esimene kord elus, kui ma midagi sellist nägin, kaks hobust ühes karuselli vahes.
Täna ma olen laisk, vedasin ennast talli peale 10-net ja sõitsin ühe hobuse ära(teised teen pealelõunat:) ) Täna siis sõitsin Idemiga. Ta on parim harrastaja hobune üldse. Vähemalt hüpata, täiesti automaat käigukast:D Täna oli ta täitsa hea, pikalt ei teinud, sain mis tahtsin ja oligi. Aga üldiselt mul käed väsinud trükkimisest:D Niiet adios! Kirjutan millalgi jälle, võibolla peale Inglismaa trippi(lähen hobuseid proovima;) )

1 kommentaar:

miamammu ütles ...

Nagu ma aru saan oled sa otsustanud oma blogi jätkata. Minu jaoks väga super otsus,sest leidsin selle kuskilt internetisügavustest ja kuna soov suvel samuti groomiks minna, siis selle teemaline lugemine on väga huvitav.
Igatahes edu sulle nii töö kui ka kirjutamisega :)