pühapäev, 21. juuni 2009

TEHTUD!

See päev on lõpuks läbi ja ma olen vaba! Keskkool sai lõpetatud:) Selle puhul sai kõvasti pidu ka pandud, aga sellest me ei räägi... :D
Igaljuhul sõitmas ma olen hetkel minimaalselt käinud, pole lihtsalt aega olnud, millest on muidugi ääretult kahju- siiski viimased korrad Hüürus. Üks päev käisin Täpsuga maastikul, tegin temaga esimest korda seljas galoppi ka, väga viisakalt käitus, ei üritanudki minust vabaneda. Mugav oli ka, selline pehme tugitool. Domiga vahepeal ei ole jõudnud üldse käia, isegi mitte Blanxiga, masendav! Blanx pidi vahepeal juba vorstiks minema, Anne(tema omanik) üritas mingi päev maastikule minna ja saate aru, hobune ei läinud kodust kaugemale, iga asja peale viskas ennast püsti, see komme tuli tal peale Heidit ja lõpuks Anne ei saanudki kodust ära, tund aega jamas ja ei saanudki:S Helistas siis mulle, oli väga närvis ja lubas Blanka rebastele viia, lõpuks rahunes ja proovis uuesti, aga ka seekord edutult. Järgmisel päeval käisime Heidiga koos, Heidi tegi Blanxile natuke šokiteraapiat, mõju ei oska kommenteerida...Et jah, väga nõme teema on, omanik, kes on pühapäeva ratsutaja, ei saa oma hobusega isegi maastikul enam käia. Fun! Aga täna mina hüppasin tibuga, viimast korda, viimast! Ma isegi ei suuda uskuda seda, mida kirjutan, see ei saa ju ometi võimalik olla. Võib saab? Neli ja pool aastat koos, seda on päris palju, see on lausa uskumatu, et ma nii kaua vastu pidasin. Armastan, armastan, armastan, armastan!!!

Kommentaare ei ole: